torsdag 30 december 2010

Kvällens mys framför tv:n

Vill bara kika in en sväng till er och visa hur vi myser framför tv:n ikväll. Jag förberedde kvällens hummer tidigare under dagen. Jag fyllde den med en röra utav hummerkött, charlottenlök och färska champinjoner. I stuvningen hade jag vitt vin, en skvätt cognac, dijonsenap och grädde. Mums! Vet ni inte vad ni ska servera på nyårskvällen så kan detta rekommenderas!



Tinade lite räkor och gjorde några vitlöksbaguetter.




Hunden ville också vara med på bild ser jag. Sådär ja nu är vi redo för eldsjälsgala och Bingo. Lilla skruttan sover sedan länge och vi pustar ut i soffan med ett glas vin. Sen blir det en tidig kväll tror jag. Jag känner mig lite trött, lär väl bli desto senare imorgon...
KRAMAR

1 kommentar:

  1. Hej


    Tittar in på årets sista dag för att önska dig...

    GOTT NYTT ÅR.

    Kram
    Stina

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna