måndag 27 december 2010

Nyår i sikte

Hej igen!
Ja då var julen över och vi håller siktet inne på Nyår! Det har varit en jättebra jul och jag måste säga att den är såå mycket roligare när man har egna barn. Detta var första julen för Elin, och det är så himla roligt att se henne in action med alla paket. Det är verkligen barnens jul och hon hade verkligen varit snäll i år!


Vi ska ha middag här hemma med våra goda vänner på nyår. Tycker det är så kul att duka fint på bordet så jag har redan börjat spåna hur det ska se ut. Tror jag ska ha mycket fattigmanssilver och vita dukar. Sen åker kristallglasen fram. Varför användar man inte de fina glasen lite oftare kan jag undra? Hur ska ni fira nyår? Har ni kanske några bra tips på fina dukningar?

Imorgon ska jag och min sambo ut och äta en god middag och gå på bio, Änglagård nr 3. Hoppas den är bra. Nån som har sett den? Gillar ju svenska filmer som utspelar sig ute på landet förr i tiden, haha. Hur som helst ska det bli jättetrevligt, det är ju så sällan man gör nåt tillsammans på tu man hand nu för tiden.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Hej va fint o duka med massa fattigmanssilver, blir nog supersnyggt! Här vet jag inte vad vi gör på nyår, blir nog hemma själva o myser. Vi har ju en dotter på 14 månader och man vill ju njuta av den tiden. Hon va inte så sugen på paketen nu vid jul mest snörena :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Låter som om din plan för dukningen låter super, här firar vi tillsammans med mina föräldrar vilket vi gjort de sista 7-8 åren så himla mysigt.
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna