fredag 3 december 2010

Bestäm dig för att bli lycklig!

Hej!
Har just kommit hem från en härlig ridtur. Jag lyckades hålla mig kvar på hästryggen även denna gång, tack och lov. Bra att det är mycket snö så det är nog mjukt när man landar. De var pigga idag så ibland gick det lite fort i galoppen men det var bara kul. Tack Ida för ridturen! Vi har så mkt kul att prata om när vi rider, det är liksom ingen som hör oss förutom hästarna mitt ute i storskogen.


Från det ena till det andra...

Man ska göra det man känner för för då mår man bäst. Lyssnar man på sig själv så blir man lycklig. Jag tror på att det blir som man vill ha det, bara man vet vad man vill så lyckas man. Jag hittade denna fina text hos Krusidullan för en tid sedan. Jag ska hänga upp den i stugan till våren tänkte jag. Tycker att texten säger så mycket.



Behöver du förändra nåt för att bli lycklig? Nä men gud vilket deep talk! Jag är i allafall jättelycklig, har bara några kilon extra att tampas med, men jag är på god väg. Får se det som att det bara blir mer att älska, haha...
Ha en fortsatt fin eftermiddag!!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna