måndag 31 januari 2011

Charmigt tidningsställ

Hej
Tänkte jag skulle visa er tidningsstället som jag köpt. Det kommer från Miljögården. Tycker de har såå mycket fint! Denna vill jag nog inte fylla med massa tidningar, får skaffa mig någon annan förvaring. Denna är ju ganska liten och jag vill ju att detaljerna på den ska synas...
 

....Så inredningsböcker kan få äran att ligga i denna. Vår hund verkar också vara intresserad av inredning hihi. Boken Inred och dekorera ljust och lantligt har jag läst från pärm till pärm flera gånger. Den är proppfylld utav fina härliga bilder och jättetrevlig läsning med tips och ideér. Kan verkligen rekommenderas! Anna Örnberg är verkligen en hejjare på inredning! Sen har hon ju ett fint förnamn också *ler*.


Hm, vart ska jag ställa den då. Tror den får stå i mellanrummet där vi har våra schäslonger. Så kan man bara sjunka ner i soffan och bläddra lite när man känner för det.


Har just bakat klart en ananaspaj. Har skrivit om denna tidigare. Vill ni ha receptet så finns det här. Jag blev så himla sugen, ska bara ta en lite bit, haha. Imorgon är det invägning igen. Hoppas jag är några kilo närmare att komma i klänningen! På onsdag eller torsdag blir det för och efterbilder på kökssoffan som alldeles snart är klar. Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Mums va gott med ananaspaj:)
    Ska kika vidare hos dig nu i din fina blogg:)
    Ha en fortsatt bra dag
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt tidningsställ!

    Annanaspaj är ju så gott. Nu gjorde du mig riktigt sugen! Borde kanske ta och baka något ... :)

    Ha en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Vilket fint tidningsställ, ser lite gammalt ut och passar så bra ihop med lampan.
    Den är också väldigt snygg!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ananaspaj låter ju inte fel...!
    Jättefint tidningsställ du köpt!
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna