måndag 3 januari 2011

Vågen var snäll mot mig idag!

Hej vejs!
Hoppas ni haft en fin dag hemma eller på jobbet! Idag har jag och elin varit ute på långpromenad och det var även dax för invägning igen. Måste faktiskt skryta lite att jag gått ner 1,4 kg under jul och nyårhelgerna! Kunde inte tro att det var sant när jag såg det. Det gör tydligen mycket att svettas lite extra på gymmet så man kan äta av allt det goda ändå.

När jag var upp i Borlänge så såg jag dessa fina tallrikar. Affären heter Lavender och Romantik för den som vill besöka den. Jag var bara tvungen att ta ett kort för att visa er, vart dock ingen närbild. Visst har hon mycket fint! Jag vill så gärna ha vita fina tallrikar men det kanske blir ikeas...måste kolla kontot först!


Ikväll blir det step-up för hela slanten! Måste komma i klänningen tills vi ska på bröllop i februari!
Ha en fin kväll och sköt om er!
Kram från mig!
Anna


3 kommentarer:

  1. Vad roligt att det ger resultat, denna butik har jag besökt och den är väldans vacker...:) kramen

    SvaraRadera
  2. Ja där verkar det finnas mycket fint!

    Kul att du ville vara med i min utlottning!

    SvaraRadera
  3. Halloj Anna! Gillar din nya layout på bloggen! Jätte fin!
    Ha en skön dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna