tisdag 25 januari 2011

Mina barndomsskor

Hej alla vänner!
För 27 år sedan tog min mor och far med mig till en fotograf i stan och kortet blev jättebra! Vår tanke var nu att ta ett likadant kort med samma kläder på vår lilla dotter. Klockan 10.00 igår skulle vi ha varit till fotografen med Elin. Vi fick dock ställa in fotograferingen för både jag och min sambo vaknade med magsjuka och feber. Skorna som jag hade på kortet var dessa...


...och tanken var ju att Elin skulle ha dessa på sig, men de hade verkligen blivit slitna genom åren. Tror att nån råtta varit och gnagit på dem också så jag åkte hem till en god vän och lånade ett par andra gamla skor. Tror hon får ha dessa på sig när det är dax. Vi ska nog snart bli friska så det tar väl inte alldelesa för lång tid hoppas jag.


Ha en fortsatt trevlig dag och hoppas att ni alla är friska, för feber är nog det värsta som finns! Tack till Elins farmor och farfar som tagit hand om henne när vi inte mått så bra här hemma. Ni är guld värda!
KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Vilka gulliga skor:) Jag har också mina kvar och de är i ganska fint skick.
    Hoppas ni kommer iväg och tar ett kort vid ett annat tillfälle!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara skor!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna