torsdag 25 november 2010

Småpyssel hemma

Hej i stugorna!
Igår blev det inte mycket bloggat av men man kan inte hinna med allt...Var hembjuden på lunch till Johanna igår. Tänkte jag skulle visa vad hon bjöd på. Det blev en gratäng gjord på bl. a Tortillas, kyckling och tomat. Samt en god sallad med rucola, tomat, gurka och avokado. Måste fråga om receptet. På onsdag är det min tur och då blir det något gjort på hemplockade kantareller!


Alldeles nyss blev jag klar med ett par insynsskydd igen. Dessa ska till Linda, hoppas hon blir nöjd! Vill du också ha ett par, maila till anna_thorbjornsson@hotmail.com.


Håller även på att pyssla med en liten hylla. Hade tänkt att ha den uppe i stugan i köket men jag har ändrat mig. Tror denna blir för "modern" för att hänga där. Men vem vet, vi får se hur den blir när den blir klar. Kanske passar perfekt!


Tycker det är så avkopplande att sitta och måla framför tv:n på kvällarna. Min sambo bara skrattar åt mig, haha. Igår kväll blev dessa konsoller klara i alla fall. De ska få sin plats i datarummet tror jag. Måste bara hitta snygga hyllplan först. Ropade in dessa på auktionen i söndags.


Kom ihåg: "Livet är inte de dagar som gått, det är de dagar som vi minns".
Ha en fin torsdag kväll!
Själv ska jag på Lingon & Blåbärsparty!

KRAM

1 kommentar:

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna