lördag 27 november 2010

Ljus lördagkväll trots mörker

Hej!
Imorgon är det första advent, då får vi äntligen börja tända ljusen. Var en sväng till Ikea igår och handlade på mig ett antal stearinljus. De går åt som smör i solsken här hemma. Kan ni gissa vart detta ljus står någonstans?


Jo det står på det berömda pelarbordet som ännu inte hunnit blivit vitt.


Det står i hörnet i vårt datarum. Ni kan väl blunda för de två sladdarna som ligger på golvet. Tycker bordet passar så fint på denna plats. Ovanför hänger en nytagen bild av vår dotter.


Igår klippte jag mig också. Om ni tittar på "Så mycket bättre" så har jag en liknande frisyr som Petra har. Vill inte visa ngn bild än då frisyren inte är fixad. Kanske kommer senare. Ha en trevlig lördagskväll!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna