tisdag 23 november 2010

Tisdag igen...

Hej alla!
Ny dag, nya möjligheter!
Tänkte jag skulle visa er min hissgardin som jag har i sovrummet. Den är sytt av ett gammalt lakan med monogram på. Ropade in den på tradera i våras. Tycker den passar så bra i vårt vita sovrum, men nu är det väl ändå dax att sätta upp nåt annat. Julen är ju snart här. Har köpt vita linnegardiner, foto kommer senare.


Jag vet, det är ett gammalt kort men det gör ju inget.


Pelarbordet som jag skrev om igår ska bli vitt nu. Har bestämt mig för det nu. Tack för era synpunkter. Ni får se framöver hur det blev. Först har jag ett målningsprojekt i form utav en Chippendalebuffé som också ska bli vit. Kommer bli sååå snyggt. Ni vet, de där möblerna som har svängda ben och lejontassar....

Om ngn är på jakt efter en bröllopsklänning, så har jag en pågående auktion här. Den avslutas på fredag den 26:e. Nästa vecka kommer en ny klänning ut.

Nu är det dax för babysim igen!
Ha en fin dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna