söndag 7 november 2010

Alla helgons helg

Hej!
Hoppas ni haft en fin helg!
Det har jag! Sitter vid frukostbordet för tillfället och summerar min helg...
Vet inte om det var nu i helgen som pumpor av alla dess slag passar bäst eller om det kanske var förra veckan på Halloween. Håller knappt någon skillnad på dessa två helger. Hur som helst så har jag pyntat lite hemma med små pumpor. Tänkte jag skulle köpa en stor och skära ut ögon och mun men tyckte det var lite överkurs för mig...


I lördags var jag på tjejkväll men en massa nyblivna mammor. Blev en hel del intressanta diskussioner, har dock ingen bild därifrån. Dagen därpå kände jag mig onekligen en aning seg och tog bara dagen som den kom. På eftermiddagen tog vi en promenad i solen.


Nu sitter jag och ska äta frukost, blir hårdmacka med ägg på och ett glas mjölk tror jag.
Jag ska visa er ett skrivbord som jag länge suktat efter. Något liknande detta... Är det någon som har ett sånt så vet ni vart ni ska vända er! Nu ska tråkiga IKEA-möbeln ut!


Dagens komihåg:"Everydag is another chance to make your dream come true!"

Ikväll väntar ett svettigt spinningpass! Vi hörs imorgon!
KRAM

1 kommentar:

  1. Åh hoppas du hittar ett sånt skrivbord det är superfint!
    Ha en härlig dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna