måndag 23 maj 2011

Nu är buffén färdigmålad och klar!

Hej!
Kommer ni ihåg buffén jag skrev om tidigare som jag ropade in på auktion? Här nedan är en bild på den innan den målades.


Tadaa! Nu är den klar! Det har tagit sin lilla tid för det var en del spackling och slipning innan den kunde målas. Den fick sin plats i vardagsrummet längs en vägg där vi inte haft något ståendes förut. Nu blev det mycket mer hemtrevligare tycker jag! Uppepå ställde jag min fina svarta Kartell-lampa. Jag tycker det är fint att bryta av lite och mixa både nytt och gammalt i olika stilar (till viss grad).


Jag använde mig utav Beckers antikvita med halvglans om det är någon som undrar.


Få se vad man kan ta och hitta på imorgon...
Ha en fortsatt fin kväll! 
KRAMAR

7 kommentarer:

  1. Tjohoo den vart kanon snygg ,duktiga du :)
    Ha en skön kväll o sitt bara o njut av buffén nu hi hi
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Så fiiin den blev..:)
    Bra gjort!!!


    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Så fint!!!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint den blev!!
    Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Det blev ju superfint! Så kul! :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Den blev ju hur fin som helst! Vilket jobb du har lagt ner på att få den så bra.

    Ha en fin helg!
    Kram Helena/Ord & Känsla

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna