fredag 27 maj 2011

Mina nyinköpta orkidéer

Hej i stugorna!
Idag tänkte jag visa er mina nyinköpta orkidéer som jag köpt på Ikea. Det är de vita till höger i bild. Visst är de ståtliga och kraftiga. Jag tycker jag gjorde ett riktigt kap för bara 69 kr/st! Så ni som funderar på att köpa orkidéer - åk till Ikea! Det blir i och för sig ganska dyrt i alla fall för man hittar ju så mycket annat trevligt också... 


Den fina vita soppterrinen mellan orkidéerna ropade jag in på auktion för några veckor sedan. Visst är den söt! Det fattas dock en söt liten soppslev till den. Den får nog följa med upp till stugan framöver, tror den passar bättre på någon liten hylla i det lilla stugköket.


Visst blir man glad av blommor!?!


Imorgon bär det av till öa! Jag har sååå många projekt på gång. 
KRAMAR

4 kommentarer:

  1. SV: Hej!! Va roligt att du har hittat till mig! Själv så har jag läst din blogg i några månader och blir ofta inspirerad av det du gör! :D Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Jättefina orkidéer! Vita är ju såå himla fina. Och vilket pris! =)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Jättefina orkideér! De gjorde sig väldigt bra i ditt köksfönster! O visst blir man glad av fina blommor! =)

    Ha en fin helg, kram Maria

    SvaraRadera
  4. Superfina orkideer!
    Ja blommor gör en verkligen på gott humör! =)

    Så söt liten terrin!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna