tisdag 16 november 2010

Insynsskydd klara m.m.

Hejsan alla!
Vaknade med ömmande rygg i morse. Snacka om att massagen jag fick igår gick på djupet! Har aldrig varit med om maken! Tack Petra för tipset om denna duktiga kvinna! Igår kväll blev jag klar med ytterligare några insynsskydd. Dessa ska Carola ha, antar att hon har ett ensamt fönster på toaletten som hon vill dölja då hon bara ville ha tre st och inte fyra.


Vill du också ha ett par? Maila till anna_thorbjornsson@hotmail.com.


Tänkte att jag skulle visa er den fina skylten som jag beställt här. Hon är så duktigt på att skriva och måla! Vi beställde även vår dotters doppresent från henne, som jag skrev i ett tidigare inlägg. Denna skylt får nog sin plats uppe i sommarstugan ovanför hennes säng. Måste bara vääänta tills våren kommer.


Visst är den fin?


Den står på skänken i hallen för tillfället, måste hitta en bättre plats...

Min sambo visade mig en sak på youtube igår. Jag blir alldeles skakig när jag ser det. De gör det utan säkerhetslina också. Vill ni se det så kika här! Det blir bara värre och värre ju högre upp de kommer!

Idag är det dax för babysim igen, gud vad veckorna bara rusar förbi! Tänkte att vi skulle gå på stan efteråt och kanske hitta nåt kul.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna