onsdag 17 november 2010

Auktionsfynd

Hej!
Hoppas allt är bra med er!
Tänkte att jag skulle visa er mina auktionsfynd... Det är inte några dyrgripar men jag gillar dem. Det är en kaffekanna, sockerskål och en mjölkkaraff i samma serie. Den fina såssnipan längst fram i bild har jag ropat in på tradera för 24 kr! De är säkerligen mycket gamla och det gillar jag skarpt!



Tänk att bli serverad ur denna!


Det är väl så långt ifrån Moccamaster man kan komma! Jag kommer inte använda dem, utan jag ska ställa upp dem på hyllan i hallen. Där får de stoltsera tills det blir vår för då åker de med upp till stugan.



Det var allt för idag! Hoppas du får en bra sådan!
Kram

1 kommentar:

  1. Åh vilka härliga fynd du gjort!
    Ha en finfin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna