tisdag 9 november 2010

Bort med sommargardinerna

Hej alla!
Hoppas allt är bra med er!
Tänkte att jag skulle visa er mina vardagsrumsfönster INNAN julgardinerna kommer upp. Tycker så mycket om skira gardiner som släpper in ljuset  men nu känner jag att det snart är dax att hänga upp julen i fönstren.



Den fina lampan i fönstret har jag förresten köpt här. En utav mina passioner här i livet är snygga lampor! Kan inte vara utan dem. Ser jag en ursnygg lampa så bara MÅSTE jag ha den. Har du någon liknande passion?


Det finns ett ordspråk som lyder: "Hemma är inte där du bor, utan där man förstår dig." Det är ganska sant faktiskt. Det säger ganska mycket om en själv bara genom av att titta hur det ser ut hemma. Nu för tiden är det inte lika fint och undanplockat som det kanske brukar... men så är det väl med att vara småbarnsförälder, eller?

Idag ska jag åka på babysim med min lilla skrutta, ska bli såå kul för oss båda två!
Imorgon får ni ser hur det blev med julgardinerna...

 
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna