fredag 5 november 2010

Äntligen fredag

Hej!
Äntligen fredag och hela familjen får vara tillsammans HELA helgen. Jag ska dock på en tjejkväll imorgon men annars är det inget inplanerat...än. Tänkte att jag skulle visa min fina zinkgrej.., vet inte vad den kallas. Någon som vet? Ska väl egentligen ligga kakor i högar på den men jag är ju nyttig nu för tiden så äpplen passar perfekt. Tror jag ska köpa massa citroner sen när dessa är uppätna för zink och gula citroner tycker jag är så fina tillsammans. Tänker dock inte käka upp dem.


Härom dagen kom ett paket med parmesanostar och balsamvinäger hem till mig. Jag bara ÄLSKAR parmesan. Bjöd hem goda vänner ikväll på middag där denna ost ingick. Alla tyckte det var jättegott.


Nu undrar väl alla varför jag får paket hem med parmesanost och tänkte att jag skulle förklara varför. Jag är en buzzador, information om vad det är kan ni läsa här.Tänker du också registrera dig som en Buzzador kan du väl ange mitt alias: Anna_th som rekryterare. Tycker det är jättetrevligt och kul att vara en buzzador då jag får hem saker titt som tätt som jag får prova på och som jag sedan vidareförmedlar till mina vänner.

Buzzador


Ha nu en skööön helg!
Kram

1 kommentar:

  1. jätte fint kakfat eller vad man kallar det för. har nyligen köpt rtt sånt jag med men ej i zink utan ett vitt. Det är jätte fint om man har citroner längst ner och lime längst upp, det ser fräscht ut.. just nu har jag lök i min, gul och rödlök längst ner och vitlök längst upp, den är mindre än vad din där..

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna