tisdag 2 november 2010

Höstbilder från stugan

Hej hej!
Ny dag, nya möjligheter...
Idag ska jag nog ut i garaget och måla klart min lilla utdragssäng som jag ropat in på auktion. Allt torkar ju så mycket långsammare nu när det är kallare ute, om man inte har varmgarage vill säga. Så jag måste skaffa mig lite tålamod. Hoppas jag kan visa den i slutet av veckan. Vaknade nyss och såg att det bara är rusk utanför fönstret. Tänkte att jag skulle pigga upp med lite fina höstbilder ifrån stugan...



Det är lite kul för det står sådana där skapelser lite varstans på vår gård.
Och sådana här skapelser nedan finns också där, haha.


Tycker de smyckar trädgården bra så sitt lilla sätt.

Har satt upp ett litet fågelbo i ett träd, tyckte den var lite charmig.



Nu dröjer det ett bra tag innan det ser ut så här igen. Först ska all snö komma, men det har ju sin charm det också, men jag tror nog att jag är en sommarmänniska mest.


Blev inte så mkt inredning idag men dock lite utsmyckning utav trädgården.
Ha det så bra i höstrusket!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna