torsdag 4 november 2010

Julkrans och middagstips

Hej!
Hoppas ni haft en fin dag!
Idag var jag bjuden till en god vän på lunch. Tänkte jag skulle visa vad som serverades. Herregud, detta börjar mer likna en matblogg än en blogg om inredning, haha. Men detta är helt enkelt det jag hunnit med idag... Det serverades baconinlindad kycklingfilé och rotfrukter i ugn plus en god sallad till det. Kycklingen var även fylld med en röra utav tomatpesto och fetaost. Mmm, gissa om det var gott! Jag har börjat äta GI mat, så detta blev perfekt! Tog bara lite mindre potatis. Detta är verkligen ett hett tips om ni vill servera nåt både nyttigt och festligt samtidigt!


Sen blev det kväller och jättemörkt jättesnabbt. Hann dock ut och plocka lite mossa till min ljusskål och lite lingonris till en liten krans att hänga i fönstret. Gardinerna har jag köpt på Ellos och lampan på Mio, fast det är ett tag sedan nu...


Voila!



Blev inte så tokigt! Tycker det är så kul att börja julpyssla lite smått..
Ikväll är det Robinson, fast först väntar ett svettigt pass av spinning!
Kram

1 kommentar:

  1. Åh vilket mysigt fönster och kransen är jättefin!
    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna