fredag 22 oktober 2010

Olivkrans på väggen

Go kväll i stugan!
Snart är det dax att binda kransar och sätta på ytterdörrarna. Men innan dess tänkte jag visa upp min fina olivkrans som jag dekorerar väggen med i stugan. Visste inte riktigt vad jag ville ha där men så hittade jag denna krans på Country House i Västerås. 


Blev alldeles kär i den då den ser så naturtrogen ut. Tycker ni inte?


Så fint med vitt plank och bryta av med lite grönt. Tummen upp för konstväxter. Tyckte inte om sådana förut men nu bara älskar jag dem.


Herregud, ni skulle bara sett hur detta rum såg ut för bara 1 år sedan. Ni skulle inte tro det var samma rum. Synd att jag inte sparat några bilder sedan dess.
Nu blir det idol för hela slanten.
Ha en trevlig helg!
kram

1 kommentar:

  1. Hej Anna,
    ja det var verkligen en fin krans! Jag är också lite såld på oliver. jag har en kvist på dörren och även ett litet träd. Lika bra att köpa fake träd...dom riktiga trivs inte hemma hos mig!
    Trevlig helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna