onsdag 27 oktober 2010

Nyinköpta prylar + ett litet tips

Hej alla bloggvänner!
Hade en representant från Nordljus hemma hos mig för ett tag sedan. De har mycket fint i sitt sortiment. Tänkte visa några av sakerna jag köpte. Denna vackra fattigmanssilverljuslykta (herregud vilket långt ord). Den fick en plats på en hylla i vår kamin. Tycker den sprider så fint ljus. Märket är deras egna, Du Nord.


Kunde inte motstå denna onödiga saken heller... Det är en kuddspray som man sprejar på kudden innan man lägger sig. Synd att ni inte kan känna doften genom datorn för den doftar ljuvligt!


Sen blev det även ett par tårtbestick ifrån House Doctor. Har letat länge efter ett par fina sådana. Visst är de charmiga? Köpte lite annat också, men det visar jag en annan gång...

 

Idag var det även min tur att bjuda tjejerna på lunch. Det blev Kycklinggryta med aprikoser till huvudrätt och Annas Kesellacups till efterrätt. Kan ge er det som tips om ni vill göra en snabb och enkel efterrätt någon gång.
Till varje person behövs:

1,5 digestivekex
125 g vaniljkesella
Tinade eller färska bär

Smula digestivekex i en fin efterrättsskål.
Lägg över vaniljkesellan
Lägg tinade eller färska bär uppepå som garnering
Klart!


Jag har fått tipset av en god vän så jag kan inte ta åt mig hela äran. Tack Carolina!
Det var dagens tips det!
Kram


PS.
Här hittar ni Fräknis blogg, hon som var hem till mig och visade Nordljus sortiment.
Tänkte om någon i norra Västmanland vill boka ett party hemma!

1 kommentar:

  1. Hej Anna, jag tackar för marknadsföringen!
    Ha det bra!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna