fredag 8 oktober 2010

Färdiga stolar



Nu är två stolar klara till hallen, eller var de nu ska vara någonstans. Kanske rent av någon som är intresserad? Jag har inte riktigt bestämt mig om jag tycker att den nötta stilen eller den helvita stilen på dessa stolar är finast så jag har gjort en av varje så länge. Vad tycker ni?



Syns det att jag har en förkärlek till murgrönor eller?


Jag tycker det är så vackert med lite ord skrivna lite här och var. Bara fantasin sätter sina gränser. Hmm, vad ska jag mer skriva på...?


Herregud...måste lära mig min kamera bättre. Datumet bara måste bort!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna