tisdag 12 oktober 2010

Finaste lampan

Hej vejs!
Tänkte jag skulle visa min underbara lampa idag. Den hittade jag på Ellos. Ville ta bild på den när det blev mörkt för att kunna visa hur fint den lyser. Kanske blev lite väl mörkt... Tycker den gör sig så fint tillsammans med de mörkblå/vitrandiga Sandbergstapeterna.


Sen kom en kär vän hem till mig med en vit lilja (min absoluta favoritblomma). Tack kära Ida! Snacka om guldkorn i vardagen!


Var även till auktionen idag för att hämta min nyinropade vägghylla men den hade gått sönder när jag kom dit så tyvärr blev det inget. Var väl inte meningen att jag skulle ha den...

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna