måndag 25 oktober 2010

Chokladcupcakes och höstfint utanför dörren

Hej igen!
Hoppas allt är bra med er denna måndag! Tänkte att jag skulle ge er ett tips om ni gillar choklad! Var hem till min bror i söndags och blev bjuden på underbart goda chokladcupcakes. Kan dock tala om att det räcker att dela på en cupcake då den var riktigt mastig. Fast det beror väl på hur chokladtokig man är också. Receptet hittar ni här.



Visst har hon hittat ett trevligt uppläggningsfat? Jag bara älskar zink i alla möjliga sorters former. Jag är uppenbarligen inte ensam.



Var nyss ut och gjorde ett litet arrangemang utanför dörren. Hittade så fin dubbelfärgad ljung i handelsträdgården. Sedan satte jag dit ett par ljushållare som jag köpte på Lavendel och Romantik i helgen. (Skrev att jag varit där i förra inlägget). Ska tända ljusen ikväll när vi får besök tänkte jag men då måste det nog vara helt vindstilla, håller tummarna....


....men det viktigaste av allt är väl ändå budskapet på stenen...Njut och Lev!!


Tycker det är lika kul att göra fint ute som det är att inredan inne.
Kom ihåg, njut och lev!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna