torsdag 28 oktober 2010

Full fart i verkstán

Hej!
Idag fick jag barnvakt en stund på dagen. Jag och min mamma har varit ute och ridit islandshäst tillsammans. Var jättekul! Tack kära familjen Johansson för lånet av hästarna! Nu är det full fart med insynsskydden. Hela garaget är fullt med brädor. Vill du också beställa ett par?


Så här fina blir de!
Hör av dig till min mail bara: anna_thorbjornsson@hotmail.com
De kostar 299 kr/par


Tänkte visa er ett tips på hur man kan göra om man är trött på vanliga gardinstänger. I stugan har jag målar gamla gärdesgårdspinnar i vitt och spikat in långa smidesspikar som hållare. Smidesspikarna hittade jag här. Blev riktigt charmigt tycker jag. Passar i och för sig bara om man har den typen av stil hemma...


Inte så tokigt eller hur?


Har du själv något tips du vill dela med dig av?  Skriv gärna en kommentar till inlägget.
Snart blir det Robinson!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna