tisdag 19 oktober 2010

Egenmålad text på spjälsäng

Hej igen!
Visst är det ibland tråkigt med alla ikeamöbler som ser likadana ut?  För att inte tala om bokhyllan Billy! Vi har en spjälsäng hemma från ikea som vår lilla skrutta sover i. Det är en Hensvik som syns nedan.
HENSVIK Spjälsäng vit Längd: 123 cm Bredd: 66 cm Höjd: 85 cm Bäddbredd: 60 cm Bäddlängd: 120 cm

Jag ville dock sätta min egen prägel på spjälsängen och målade huvudändan beige och sedan skrev jag Gullunge på gaveln. Det blev riktigt bra tycker jag. Vad tycker ni?



Voila!


Nu sover hon säkert mycket bättre!

Läser du min blogg ofta, gå i så fall gärna in i menyn till höger och lägg till dig som följare av bloggen!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna