torsdag 24 februari 2011

Sushilunch

Hej!
Idag var första gången på hela veckan som vi gick utanför dörren. Antingen har jag varit jätteförkyld eller så har det varit -20 grader så någon promenad har det inte varit att tala om. Vi var bortbjudna på lunch idag till en god vän till mig som också är mammaledig. Herregud vilken god mat jag fick!


Hummersoppa till förrätt med en klick creme fraiche...


....och min favoritmat sushi till huvudrätt. Herregud vad gott det var! Har inte ätit sushi på hundra år tror jag. Det smakade som på restaurang. Tack Ida för så underbart god mat! Den hade du lagt din själ i! En riktig fröjd för ögat också.


Imorgon är det fredag igen, veckans bästa dag! Hoppas det blir mildare ute så kanske man vågar sig ut...
Ha en fortsatt fin kväll mina vänner!
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Jag är ingen sushi-fantast, men däremot hummersoppan, oj så god den såg ut!!! =)

    Ha en fortsatt skön kväll, snart är det helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Lyxigt med en mammalunch, förstår att du njöt!

    FredagsKram till dig

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna