måndag 7 februari 2011

Snyggaste lampan ever!

Hej alla!
Gissa vad jag just sprang på i cyberspace! En tävling om en ursnygg lampa!

Nej, det är INTE någon utav dessa! De ovan är bara liknande modeller som jag hittat på Mio. Inte alls i jämförelse med den ni hittar nedan!
Tänk vad kul att kunna ha denna hemma i vardagsrummet, inte bara se den på inredningsprogram från tv! Tadaaa...! Lampan jag talar om är:


Visst är den stilren och vacker!? Har länge suktat efter denna!
Bestlite av GUBI vars serie BL tillhör de mest klassiska armaturerna och innefattar bordslampa, golvlampa, taklampa och vägglampa. Denna vackra lampa är som ni ser en golvlampa (BL3 från Bestlite). Den finns i tre färger - vit, svart och offwhite! Priset på denna lampa är 6895 kr och kan bli din!

Jag var inne hos House of Philia:s underbara blogg och fick syn på denna tävling! Klicka på namnet så kommer ni till denna blogg! Vill ni besöka Länna Möbler som är tävlingssponsor så klicka på namnet! Det är en jättetrevlig sida med brett sortiment och framförallt snygga möbler! De har allt från sängkläder till utemöbler! Kan varmt rekommenderas!

Till startsidan
Så nu håller jag tummar och tår att jag vinner denna lampa så min ljusa vardag blir ännu  ljusare ;) Kom ihåg att den som inte hoppas vinna har redan förlorat!
Ha en fortsatt trevlig kväll alla läsare!
KRAMAR som vanligt från mig!

3 kommentarer:

  1. Hamnade här av en slump! Vilken fin blogg du har! Och vad sugen man blev på dessa semlor! Rolig tävling, den där lampan skulle jag mer än gärna ha hemma hos mig!

    /dinara

    http://dinarasblogg.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Men kan man vinna denna snygga dyra lampa!?
    Ja, det är väl bara att hoppa in och kika på sidan och hoppas på att vinna som du;)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Måste verklien ha en ny läslampa till vardagsrummet så jag måste verkligen vara med och tävla jag med, tack för tipset!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna