torsdag 3 februari 2011

Färdigmålad kökssoffa

Hej alla bloggvänner!
Kommer ni ihåg att jag som nästa projekt hade en kökssoffa att måla. Så här såg den ut innan.


Så här blev resultatet. Inte så bra bild kanske, dåligt ljus när det är mulet ute.


Tycker det blev riktigt bra faktiskt. Familjen som jag målat denna åt har valt en lite mildare vit ton som jag tycker blev riktigt stiligt. Hoppas ni tycker likadant!


Denna soffa gjorde sig MYCKET bättre i vitt, tycker ni inte?


Idag ska vi göra ett nytt försök att gå till fotografen. Nu är vi i alla fall friska. Tror det kan bli roligt för Elin vill inte ha de gamla skorna på sig. Hon försöker ta av sig dem på en gång. Får försöka distrahera henne med något. Ha en fortsatt fin dag!
Kramar

13 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Tack för titten.
    Soffan ser jättefin ut, nu ska jag kika mer på din fina blogg....

    Lycka till hos fotografen o Ha en bra dag!
    Kraam Therese

    SvaraRadera
  2. Så fin den blev!
    Snyggt jobbat!

    Ha en fin torsdag!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Oj så fin!
    Letar för fullt efter en liknande soffa!

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  4. Hej Anna!
    vad fin soffan blev, är själv på jakt efter nått liknande till vårt matrum:)

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Du har gjort ett jättefint jobb med soffan!
    Den blev ju som en helt annan.
    Kan se hur mysig den blir i ett kök med härliga kuddar och kanske även en dyna.

    Lycka till hos fotografen!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Vitfärg gör underverk med det mesta =)
    Håller själv på o målar om ett gammalt skåp för tillfället.

    Ha de gott!

    SvaraRadera
  7. Så snygg den blev! Bra jobbat! :)

    Ha en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Åh så snygg den blev, tänk vad lite färg kan göra :)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Tänk att lite vit färg kan göra så mycket, jättefin!
    Ha en underbar helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Vilken fin soffa!!

    Hoppas du och din familj får en trevlig helg! Kramar Maria

    SvaraRadera
  11. Hej, jättefin!
    Jag hade en sådan en gång, sålde den på Blocket...
    Gissa vem som ångrar sig, hmm.

    Kram o trevlig fredag, Tina
    7jag lägger gärna till dig på min lista, tycker om dina målningsprojekt./

    SvaraRadera
  12. Ja vad lite färg kan göra susen. Blev ju en helt ny soffa. Superfin! Jag lägger till dig på min lista:) Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Halloj!
    Vad kul att läsa inlägget med kökssoffan du målat. Den blev jättefin! Du tipsade om att du skulle måla den i min blogg. Nu har vi målat vår soffa.
    Hoppas helgen varit riktigt bra, kram Maria

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna