lördag 30 oktober 2010

Tips på doppresenter

Hej!
Hoppas allt är bra med er! Igår lovade jag er ett tips på doppresent så här kommer det! Var på barnmässa i Stockholm förra månaden. Där fanns ett företag som tillverkade egna smycken med namn på. De hade även barntavlor i form av en prins eller prinsessa där man kunde tala om namn, vikt, längd, födelsedag eller vad man än vill att det skulle stå på bilden. Denna tavla har jag köpt till en liten prins!


På kroppen står det "Älskad". Tycker det var en så fin tavla. Ramen kommer från Ikea. Hemsidan till de som gjort denna tavla hittar ni här. De har dock inte någon reklam för tavlorna än, så är ni intresserade måste ni skicka ett mail (detta är bara en sidoprodukt tror jag).

Jag har faktiskt ett fint tips till!
Dock lite dyrare men ack så vackert! Det är ett foto i 3D som är ingraverat i kristall. Ovanpå finns plats för ett stearinljus. När det är mörkt omkring så lyder ansiktet upp så fint. Kan inte förstå hur de gör detta på för sätt, men det fungerar ju bevisligen. På bilden ser ni vår lilla dotter som döptes i september.



Från sidan ser det ut så här.


Företaget som gör dessa fina gåvor hittar ni här.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna