lördag 9 oktober 2010

Hem och villamässan

God kväll!
Har just kommit hem från en trevlig helg i stora staden. Var på Hem och villamässan i Älvsjö idag, alltid lika trevligt. Tog lite bilder på det jag tyckte var fint. Jag bara älskar den fina schäslongen nedan.


Det märks att det är modernt med lite äldre stil i hemmen nu för tiden. Det var stor skillnad mot föregående år. Det var även en hel del textil i lite mörkare nyanser, men det är det väl alltid när hösten knackar på dörra.



Var bara tvungen att visa dessa häftiga taklampor också! Jag bara älskar dem! Synd bara att jag inte har 4-5 meter upp till taket, för då hade de varit givna i mitt hem. Skulle bara se töntigt ut hemma hos oss.


Imorgon ska jag på auktion. Hoppas jag kommer hem med nåt trevligt att visa upp.

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna