onsdag 13 oktober 2010

Lugn och skön onsdag

Hej!
Idag har det inte blivit mycket gjort, i alla fall inte med inredning. Jag är dock på jakt efter en lampa, liknande den svarta på den högra bilden nedan. I love! Tror jag fått pippi på alla möjliga sorters lampor...

 

Var hem till en god vän idag och blev bjuden på god mat. Det serverades färspasta med kräftpastasås, recept och bilder kommer en annan dag. Till efterrätt blev det varm fruktsallad med glass, mums vad gott det var! Bara banan, kiwi, apelsin, äpple, mango och blåbär i ugnen ca 10 min, Klart!

 

Var sedan ute och gick en sväng och tyckte det var så fint nere vid sjön. Måste bara visa hur fin en höstdag kan vara och ändå sken inte solen.


Nu ska jag kolla på Berg flyttar in.
Ha en skön kväll!
Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna