söndag 6 november 2011

Rica hotell på Kungsgatan får högsta betyg!

Hej!
I torsdags var vi på Roxettekonsert i Globen. Det blev verkligen en toppenkväll! Jag har varit på en hel del konserter men nu var det längesen. Vi fixade barnvakt och tog en helg på tu man hand i Stockholm, man behöver verkligen det ibland som småbarnsförälder! Jag måste väl lägga en röst på de två bästa låtarna denna kväll och det får bli "The look" och "Joyride", hela Globen gungade!


Jag i soffan på väg hem efter en händelserik helg. På fredagskvällen var vi på filmen Niceville, den kan jag också rekommendera om ni tycker om drama. Den är 2,5 timmar lång men det tänker man inte på då den bär på en bra historia (tragisk sådan) med en hel del komik emellanåt.


Vi bodde på Rica Hotell på Kungsgatan och det hotellet kan jag VERKLIGEN rekommendera. Hur bra som helst! Fina, fräscha rum och supergod och generös frukost! I like! Bilden nedan visar knappt hälften av allt som fanns på frukosten. Har tagit många fler bilder med min kamera men hittar inte USB-sladden, irriterande! Alla dessa bilder är tagna med min mobil.


Som tack för hjälpen med barnvakt så köpte jag med mig en bukett med vita Liljor till mamma och pappa. Hoppas de blir glada.


Nu fortsätter vår sköna slappsöndag!
KRAMAR


2 kommentarer:

  1. Så mysigt ni verkar haft det!! Att bo på hotell och äta hotellfrukost är så otroligt härligt! Botanisera bland alla sorter och sitta länge och njuta... och slippa disken! Så skönt!!

    Vimpeln till din lilla Elin är klar! Den blev jättefin!! Maila mig om adress mm så skickar jag den på en gång!

    Ha en fin dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt med konsert!!! Och vad lyxigt med hotellövernatting, blev jättesugen på att åka på en weekend efter att ha kikat igenom ditt inlägg :)) Gissar att föräldrarna blev superglada över de fina blommorna!!!!

    Stöööörsta kraaaaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna