söndag 25 september 2011

Höst, höst, höst

Hej!
Idag har det varit varmt i luften men jag känner verkligen att hösten är här nu. Idag tog vi eftermiddagen till att plocka undan inför vintern uppe på ön. Gäller att passa på när vädret tillåter.


Det var ett tag sedan vi var där uppe senast, syns det??


Det var en sjukt äcklig spindel på en utav fönsterrutorna när vi kom upp. Niklas fick ORDER om att gå ut och slå ihjäl den. Uschhh jag hatar spindlar, alla fall i dem storleken. Någon mer som känner igen sig?


Det fanns några växter som fortfarande tappert blommade.


Adjö stugan vi ses till våren....


...blir väl en tripp till innan snön kommer. Ska väl klippas gräs en sista gång och verktyg som ska tas med hem, vet ju inte vad för kul man ska hitta på här hemma i höst/vinter.


Imorgon är det jobb igen, kan inte förstå hur snabbt en helg kan gå. Men jag är laddad som vanligt. 
Ha det bäst!

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Åh förstår ditt hat till SPINDLAR...dom är ju fruktansvärda...brr,brr...Vilka fina bilder du visar tycker jag trevlig helg kramis Gunilla

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna