fredag 25 mars 2011

Hemmagjord Barbietårta

 Hej!
Äntligen fredag och helg! Vad ska ni göra i helgen? Vi ska ha ettårskalas för vår lilla dotter. Tänk vad tiden går fort! För ett år sedan låg vi på BB och det känns som igår... fast ändå inte, en konstig känsla... Hur som helst så vill jag visa er denna fina tårta! Var och handlade en barbie här om dagen sedan har en jättegullig arbetskamrat till mig bakat denna tårta. Visst syns det att hon jobbat på kondis förut?


Jag tycker man ser fler och fler detaljer ju mer man tittar. Den lilla hunden ska symbolisera vår lilla chihuahua, ganska likt faktiskt! Elin förstår inte det roliga med denna tårta än men det gör vi vuxna i alla fall. Tycker det är kul med lite annorlunda tårtor.


Tusen tack Carolina för hjälpen! Nästa år ska jag försöka göra en själv! Nu har jag fått lite tips och mer inspiration! 


Har ni gjort någon annorlunda tårta någon gång?
KRAMAR

6 kommentarer:

  1. Hej Anna. Vilken jättefin tårta! Ja ettårs dagen är verkligen speciell och värd att fira ordentligt. =)

    Ha en fin helg.

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  2. Hej Anna
    Men gud vilken fin tårta!!!
    Krama lillstumpan o gratta
    Ha en trevlig helg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar tjejig tårta! Superfin!
    Vi har beställt tårta när barnen var mindre och då blev det en med Shrek på.

    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jättefin tårta! :)) Min kusin är bagare/konditor och gjorde jättefina tårtor till min son när han var liten. Nu är han nöjg med mammas "halvtaskiga" princesstårta när han fyller. :)) Ha ett mysigt kalas och grattis till Er båda. :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till stora tjejen! Vi ska också på 1års-kalajs idag!

    Mys på med dottern! Kram

    SvaraRadera
  6. Åhh, det går så fort, så fort!
    Här fyller vår äldsta dotter 13 på måndag och jag kan helt enkelt inte fatta att jag snart är tonårsförälder:-)
    Tycker er tårta är jättefin, säkert supergod!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna