söndag 15 juli 2012

Smått och Gott Te från Nice Presenter

Hej i regnet! Herreguuud vad det bara regnar! Jag är så himla trött på att det är så kallt och regnigt, tur att vi ska åka en vecka till Island snart fast där lär det väl bli kallt och regnigt även där. Hur som helst så finns det ju en hel del att uppleva! Jag läängtar!


Härom dagen var jag till Örebro och besökte Nice inredning & presenter, jag tyckte verkligen om denna butik. De hade så mycket fint! Jag köpte dock bara detta goda te som jag ska bjuda mina goda vänner på i veckan samt ett fint omslagspapper från Maileg. Hon som driver butiken har även en BLOGG om ni vill in och kika. Hoppas jag kommer till Marieberg snart igen!


Nu står i alla fall tepåsen och väntar på att bli avnjuten ute på bryggan i goda vänners sällskap. Jag själv är ingen vidare tedrickare utan tar nog en kopp kaffe istället.

Ha en fortsatt fin och regnig sommar!

KRAMAR

1 kommentar:

  1. Ja Nice är det absoluta favvobutiken och både Nina hennes barn och Sofie som också jobbar där är så himla goa!
    Ha en fin vecka!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna