söndag 16 oktober 2011

Vad tycks om denna friggebod?

Hej!
I helgen har vi varit iväg på Hem & villamässan i Sthlm. Det blev en trevligt tur på tu man hand. Det vi skulle kika på var bland annat en friggebod samt en förbränningstoalett till stugan och vi hittade båda! Toaletten ska vi dock importera direkt från USA - samma toalett fast 10 000 kr billigare! Vad vi fastnade för var denna friggebod på 15 kvm...


... med ett litet loft uppepå. Visst är den fin? Egentligen vill jag ha en äkta timmerstuga men de är ju kanske fyra gånger så dyra. Denna kommer från Sorselestugan och det blir nog en liten beställning framåt vårkanten.  


Jag var bara tvungen att ta en bild på "arga snickaren". Jag tyckte det var sååå himla roligt att 20 tjejer plötsligt blivit jätteintresserade av snickerier, haha! Det var en stor svärm med tjejer runt honom, otroligt roligt!


Vi lyxade till oss med Gös från Mälaren och ett glas vitt vin till lunch. Till efterrätt blev det vaniljglass och baileyscoffé. Mums!


Det var allt för nu. Ha en fin vecka!
KRAMAR

3 kommentarer:

  1. himla fin friggebod måste jag säga...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Trevligt med en utflykt!!
    Ha en bra kväll

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken smart frigga!! Skulle man kanske ha? : )
    Kul med arga snickaren, man kan ju undra varför det är mest tjejer där? : )

    Förresten, cykla du vätternrundan i somras?

    Kram Kia

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna