måndag 10 oktober 2011

Fina väggdekorationer till ett flickrum

Hej!
Nu var det ett tag sedan sist. Dagarna bara går och går så jag hinner inte riktigt med. Nu har i alla fall Elins fina väggdekorationer kommit upp. Dessa fick hon på sin 1-årsdag av sin morbror och hans familj. Är det någon som undrar varifrån de kommer så kan jag nog ta reda på det, jag kommer inte riktigt ihåg.


Visst är de fina? De passar så bra till den ljus, ljusgröna väggfärgen tycker jag. Kossan står nedanför och betar!


Sen vill jag VERKLIGEN rekommendera denna leksaksbox. Där får alla leksaker plats och locket behöver inte stängas, utan kan stå uppe med hjälp av gångjärnen. Inga fingrar behöver klämmas och det blir fint på golvet snabbt! Kan inte bli bättre! Denna hittar ni på Ellos.se.


Detta var allt för idag!
KRAMAR

9 kommentarer:

  1. Så fin väggdekoration, vilken bra present!
    Och vilken smart kista/box att ha leksakerna i, den tror jag att jag ska kolla upp! =)

    Ha en skön kväll, kram Maria

    SvaraRadera
  2. Va fint det blev...hoppas du får en bra vecka gumman...kramis Gunilla

    SvaraRadera
  3. Halloj, det blev ju jätte fint! Den där lådan var ju ett bra tips. Emma har ju inget rum än men det börjar redan bli lite leksaker här hemma som måste stuvas undan ibland. Annars tar bara Salsa (hunden) dom och lägger i sin korg.
    Ha det bra! Vi måste ses snart!
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Så gulligt det blev!
    Kossan var ju superhärlig också!:)

    Ha en fin dag!

    Kram Annica - Vårt lilla bo

    SvaraRadera
  5. vilken super härlig kossa....kramis semlan(mys och hemtrevnad)

    SvaraRadera
  6. Så söta dekorationer. Och förvaring får man ju aldrig för mycket av direkt... Ha en skön dag! Kram

    SvaraRadera
  7. Det blev verkligen passande med de söta blommorna och vad praktiskt med förvaringen. Rummet blir så fint inrett!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. hej gumman! Tja så himla stor förändring sen sist blev det ej för då finge jag väl raka mej,hihih men känner mej så fräsch så fort nån varit i huvvet o rört runt lite...ha det gott vännen Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  9. Ja outfiten har jag ju nu. Nu gäller det bara att komma upp på den stackars hästen. Rapport kommer jag lovar!
    Ja vi ses ju snart, jag kommer den 24:e, men jag har nog inte med mig skruttan då.
    Kramis

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna