fredag 22 februari 2013

Införskaffade kabelvindor

Sådär ja, då har jag vaknat ur mitt vinteride för en liten stund. Hoppas det åller i sig nu. Det är ju några månader sedan förra inlägget men har man en inredningsblogg så kan man inte framtvinga ideér, inte jag i alla fall. Den största delen av min energi har gått åt till jobb och familj men nu längtade jag verkligen efter att skriva några rader igen.


Idag när jag kom hem fanns det en riktig överraskning i garaget! Min man sa åt mig att gå ut och kika och jag snabbade mig ut snabbt som sjutton såklart och där hittade jag dessa underbara kabelvindor! (Fast det heter egentligen kabelbobiner fick jag lära mig.)


Bara snön smälter så får jag se i vilket skick de är... spännande! Den lilla får nog bli ett sideboard uppe i stugan och den stora får kanske plats på uteplatsen här hemma i huset. Jag är dock lite osäker på om det blir för stort men det återstår att se! Fortsättning följer på hur och var dessa hamnar.


Risken finns ju att de blir målade i vitt som allt annat, haha. Men jag ska vänta och känna efter. Det finns ju en hel del skavanker på dem så de är nog inte alltför snygga utan färg.


Vad röstar ni på?? Någon som fixat med kabelvindor tidigare som kan ge mig lite tips?


Ha en fortsatt fin kväll! På återseende!
KRAMAR


PS. Ser att jag är nära 100 000 besökare, helt sjukt! Måste ta mig i kragen och fixa en utlottning tror jag...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Säljer du fortfarande insynsskydd? Kan man få önska mått på dem? De där med hjärtan på, tänker jag på.
    Maila mig på
    qualityrose@hotmail.com

    hälsn
    Linda

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna