söndag 22 april 2012

Vårens skott

Hej!
Sommar´n kommer allt närmare och närmare även om man inte kan tro det när man kikar på termometern nu för tiden. Jag har i alla fall börjat planera inför planteringarna som ska göras i Juni och jag lääängtar. Det bästa som finns är när man ska plantera fina blommor i alla urnor överallt. Någon som håller med?


Här nedan ser ni skott från Mårbackapelargoner. Jag tycker att det är de finaste pelargonerna men ville helst ha vita. De är dock ganska svåra att få tag på så jag fick nöja mig med gammelrosa.


Nu har vi varit gifta i ca 1 vecka. Känns som tidigare, ingen skillnad förutom att man fått fina minnen från denna dag. Vi har ju trots allt varit tillsammans i tio år så det är väl inte så konstigt. Jag ska dela med mig av bilder men ni får hålla ut ett litet tag till då jag själv inte ens sett dem än.

Ha en fin start på veckan! KRAMAR

1 kommentar:

  1. Stoooooooooooooooooooooooort grattis till bröllopet Anna!!! Vad roligt!!! Har läst lite tillbaka här för jag har missat en del inlägg. Och så mysigt med din plantering. Jag gillar också att plantera i urnor men tycker inte om den dyra utgiften när alla plantor ska köpas, urk... Tänker varje år att jag ska fröa själv men det blir ju aldrig av...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam och grattis igen:))

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna