fredag 5 augusti 2011

Rensning utav lådor i stugan

Nu var det ett bra tag sedan ni hörde något ifrån mig. Det är så att jag har varit på ön tillsammans med Elin och min mamma hela veckan. Vi har haft strålande väder och bara njutit av stunden hela dagarna. Jag har i och för sig fått lite gjort där uppe. Har bland annat hunnit med att rensa i alla våra lådor.


Det roliga är att det är olika papper i alla lådorna. De får naturligtvis ligga kvar tills det blir någon större renovering, tycker det är charmigt.  


Visst är det skönt att få rensa och göra fint i lådorna. Har tagit hem en hel del som jag ska sälja på loppis idag. Man har sååå mycket onödiga saker som ändå bara står och samla damm.


Denna låda var överfull med gamla ljus i alla möjliga tänkbara färger, nu finns det plats till lite annat också.



Nu ska jag ut i bilen och packa in till loppisen som börjar om någon timme. Har rensat i garderoben här hemma också så det ska säljas MYCKET kläder och gardiner. Nu håller vi tummarna på att det blir uppehåll.
Ha en fortsatt fin helg!
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Hej vad kul att höra ifrån dej! Vilka härliga papper i lådorna! Har du/ni sommarstuga? Ha det kul på loppisen hoppas du säljer massor! kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Skönt att rensa ibland. Ser fint ut!
    Hoppas att loppisen gick bra.

    Ha det fint!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna