fredag 22 juli 2011

Besök på Åsby trädgård

Hej!
Idag har vi varit på Åsby trädgård och hälsat på. De har ett litet mini-zoo som är jättespännande för små små barn och trevligt för oss vuxna också för den delen. Vi var inne hos kaninerna en sväng men Elin ville snabbt ut igen. 


Tänkte visa lite bilder inne från butiken. Visst har de mycket fint! Synd att man inte är miljonär för då hade jag VERKLIGEN shoppat loss!




Tack Ewa för en jättetrevlig dag!



Denna lampa stod jag länge och suktade vid, men prislappen var på ca 10 000 kr så den får bli ett minne blott...


...blev istället en härlig fika ute i det gröna.


Sen fick vi allt ta ett varv till inne på inredningsavdelningen. Blev faktiskt inte en enda blomma inhandlad idag men lite annat smått och gott som jag visar er en annan dag.


Regniga dagar som denna är det kul att åka iväg någonstans tycker jag. Blir så trist att bara vara hemma. Alltid trevligt med utflykter, tycker ni inte?
KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Hej gumman låter som en trevlig utflykt...Själv varit med gubben på trav...Lite kul det med Natti ♥

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!! Vilken hääärlig utflykt och såååå härliga ting!! Håller med, jag skulle också ha kunnat köpa det mesta där!!!!!! Köpa en trisslott kanske vore en god idé, haha.

    Stooooooooooooooor kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket fina grejer! Och gosiga djur kan man även locka mig med :-)

    SvaraRadera
  4. En väldigt inspirerande butik! Förstår att det ryckte i shoppingnerven :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna