måndag 30 maj 2011

Min nymålade hylla

Hej!
Mina fina gamla dalahästar har hamnat på grönbete uppe i den nymålade hyllan! Jag tycker de gjorde sig så bra mot den vita pärlsponten.


Denna hylla var knallblå för några veckor sedan, tänk vad lite vit färg kan göra underverk. Jag funderade länge och väl på om jag ville ha denna hylla, för den går inte riktigt in i den gamla stilen... men men jag tycker den blev bra i alla fall. Vad tycker ni? Kannan och urnan med kaffe kommer från Miljögården.


Visst är det konstigt att husdjuren hittar de finaste kuddarna att sova på? Jag vet inte hur mycket kuddar vi har i stugan och bara mina egna favoriter duger tydligen för vår hund! Hon har väl bra smak, vad vet jag?


Har just blivit klar med en stor marängtårta som ska med till jobbet imorgon. Det är nämligen min sista dag innan mammaledighet! Det ska bli såååå skönt! Hela sommaren tillsammans med min dotter, det kan inte bli så mycket bättre. Sen kan jag väl även avslöja att jag även sagt upp mig på jobbet och börjar nytt jobb 1 september. Även det ska bli jättekul! Då är jag nog utvilad och full av ny energi igen.
 Ha en fortsatt fin kväll!
KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Det blev fint med hyllan. :) Åh, så gott med marängtårta. Vad ska du jobba med sen? Ha det gott. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina hästar du har :)
    Haha jag skrattade när jag såg lilla söta hunden. Visst ska de alltid hitta de mest konstiga platser att ligga på. Gullehund! :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna