lördag 15 januari 2011

Min sköna lördag

Hej!
Nu i helgen har alla julsaker fått flytta in i garderoben i väntan på nästa jul. Har varit iväg och inhandlat lite vårblommor för nu vill jag bara att våren och värmen ska komma.


Har även dragit fram och bläddrat i en del gamla magasin. Jeanned Arc Living har så fina bilder i sina magasin som jag blir riktigt inspirerad av. Har jag tid över så bläddrar jag gärna i tidningar för att få ideér till nya inredningsprojekt.


Har även bäddat med mina nya påslakan som jag bara länngtar tills jag får lägga mig i. Visst är det bland det bästa som finns när man får lägga sig i en nybäddad säng. Har även sprayat på pillow parfume på kuddarna. Får se om min Sambo märker nåt inatt när han kommer hem från en svensexa. Jag skulle dock inte tro att han märker ett dugg, haha.



Just nu sitter jag med tända ljus, ett glas cola och lite popcorn och skriver till er. Vår lilla dotter har just somnat så nu har jag lite egen tid. Sambon är ju som sagt på svensexa. Imorgon kommer det hem en kökssoffa till mig som jag ska måla. Visar bilder sen. Inatt sover jag som på moln i mina nya påslakan med volang på.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
KRAMAR

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du hittade till min sida, så jag hittade din fina! Har nu din på min lista.
    Ja, jag är nöjd med mitt fynd idag på loppis!

    Vad mysigt & romantiskt med "Pillow perfume", kanske man ska testa;)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej, slank in här för första gången! Ananaspajen är en favorit på sommaren för mig!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina lakan och visst är det härligt att få lägga sig när det är nybäddat!
    Ha en riktigt härlig dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna