onsdag 19 januari 2011

Målning utav gammal utdragssoffa

Hej alla bloggisar!
Hoppas ni haft en toppendag! Tänkte att jag skulle visa er utdragssoffan som jag fått hem. Har börjat måla den under kvällen. Det tar mer tid än man kan tro faktiskt. Men kul är det! Egentligen hade jag bokat träning ikväll men jag har en enorm träningsvärk från boxpasset igår så målning av möbler räcker gott och väl för mig idag.


Håller på att grunda den för fullt. Hoppas dess ägare blir nöjd när den är klar!


Idag har jag fått klart ett par insynsskydd också. Vill du också ha ett par så hör av dig till mig! Jag kommer inte visa alla insynsskydd jag gör i fortsättningen, de ser ju liksom likadana ut och kan ju bli lite enformigt i längden.

 


Sov så gott allihopa!
KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Vad många projekt du håller på med!
    Du säljer alltså de fina inskyddsskydden?
    Vilket arbete, jättesnygga!

    Sov gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilka fina insynsskydd du gör!! Ska bara fundera ut var jag behöver ett par först. =)

    Vi har en likadan kökssoffa ute på altanen! Så jag tycker ju så klart att den är toppenfin!! =)

    Ha en skön dag

    Kram Dessie

    SvaraRadera
  3. Halloj! säljer du fortfarande insynsskydd och vad tar du för dom?
    Kram

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna