torsdag 6 januari 2011

Jag blev som barn på nytt!

Hej!
Nu är det några dagar sedan sist! Hoppas ni inte blivit insnöade än! Snön fullkomligt vräker ner här. Jag har haft fullt upp några dagar med allt möjligt. Igår var jag tillexempel på möhippa! Vi var bland annat på Stream line studio där mön fick spela in en singel till sin blivande man. Vi andra fick också prova på att sjunga i studio och jag blev som barn på nytt! Det var skitkul! Skulle vilja visa fler bilder men jag vet ju inte om de som var med gillar det. Så ni får nöja er med att glo på bara mig.



Sen blev det kyckling och tonfisksallad på kvällen. Supergott och supernyttigt precis som jag vill ha det! Tack alla för en trevlig dag!


Kan ni gissa vad jag mer har gjort? Jag har anmält mig till Halvvätttern i juni! Har cyklat stora Vätternrundan tidigare men det gör jag aldrig om! 15 mil räcker gott och väl denna gång. Lika bra att boka in nåt så jag har ett mål framöver. Jag har dragit med mig två goa vänner också så då kan vi ju peppa varandra.

Min Sambo är ledig idag så vi har en skön familjedag här hemma.

Ha en fortsatt trevlig dag i snöyran!
Kram från mig!

2 kommentarer:

  1. Åh vilken kul möhippa och strongt att cykla så långt!
    Önskar dig en fin eftermiddag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  2. Kul med möhippa...

    Cykla 15 mil...nej fy, det vill inte jag.
    Däremot så har jag anmält mig till
    tjejmilen det får räcka för mig :)

    Ha en härlig vecka!
    Kram Stina.

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna