måndag 13 december 2010

Nymålat bord

Hej alla!
Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag, i morse var jag och Elin på ett lussefirande och sen åkte vi och hälsade på hennes farmor. Måste också berätta att jag vägde mig idag och jag har gått ner nästan fem kilo sedan den andra november. Det lönar sig att träna och äta nyttigt vill jag lova! Snart kanske jag kommer i min fina klänning igen!

Tänkte att jag skulle visa er mitt nyinropade bord idag...


Hundra kronor kostade det. Billigt och bra och fint!


Det är inte antikt men har formen som om det vore lite rokoko. Tycker det är så fint med  kurviga ben och små fina trädetaljer. Jag gick lös med penseln fem gånger innan det blev helt vitt och bra blev det till slut.



Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kramar till er alla!

1 kommentar:

  1. Grattis till viktminskningen och vilket fint bord!
    Ha en fin dag!
    Kram/LenaS

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna