lördag 11 december 2010

I morse blev det bråttom!

Hej! Vaknade 09.05 i morse. Då flög jag upp kan jag säga. 09.30 började spinningen! Hann bara trycka i mig en banan och lite vatten. Träningen gick bra, jag vaknade verkligen. Så skönt att träna på förmiddagen så har man hela dagen på sig sen. Jag kunde ju dock ha haft lite bättre framförhållning ;)

Har just rensat lite kort i datorn och hittade detta kort...


...det kommer ifrån stugan. Längtar upp dit så mycket så jag sitter och drömmer mig bort... Jag har rustat inne medans Niklas har byggt på utbyggnaden. Herregud vilken skillnad det blev. Jag försöker att hålla mig till den lantliga ljusa stilen och blandar både gammalt och nytt. Spegeln har jag köpt för 299 kr på en affär i stan. Ett riktigt kap tycker jag.


Ikväll så har vi ätit lax i ugn med rotfrukter. Gjort på nolltid. På laxen (500 g) hade jag ett paket fetaost blandat med 2 dl cremefraiche. Sen in i ugnen 225 grader i 15 min. Klart och jättegott!

Imorgon får vi besök av släkten. Blir en eftermiddag med massa olika glöggsorter och hembakat julbak. Sov så gott!
Kramar

1 kommentar:

  1. vilken mysig stuga ni verkar ha.. jätte fint... laxen såg god ut, bra med lite enkla tips, lätt man kör samma gamla vanliga spår. jag har precis lärt mig äta lax och börjar tycka det är ganska gott nu...

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna