onsdag 29 december 2010

En händelserik dag

Känner att det var längesedan jag gick på auktion nu. Blir inte så mycket utav detta intresse under julen och vintermånaderna som det brukar bli på sommaren. I garaget står i och för sig mitt nästa projekt och väntar på mig. Nämligen denna pjäs:


Tror den kommer bli såå fin när den blir klar! Tänkte först sälja den men jag tror jag behåller den. Bilder kommer senare på hur den blev.


Idag har jag varit ute och ridit med min goda vän Ida. Det hände dock en lite olycka... min häst råkade trampa på en söt näbbmus och jag fick sååå dåligt samvete. Den låg där så söt och livlös, men förhoppningsvis gick allt snabbt. Jag är en sann djurvän så det var lite jobbigt. Ida bara skrattade åt mig.


Visst blev det fina vinterbilder? Skulle kunna lägga ut flera hundra men då tröttnar ni nog på mig. Tror jag har varit fotograf i mitt tidigare liv. Kanske inte för att det blir jättebra bilder utan mest för att jag tycker det är så roligt!

I eftermiddag ska vi till Elsa Anderssons konditori i Norberg och fika. De som inte besökt detta konditori borde göra det om ni har vägarna förbi. Det är sååå mysigt och de har hundratals kakor och bakelser. Idag tar jag nog bara en latte och en "nyttig" kaka, hihi.



Jag ÄLSKAR att fika i sådan här miljö! Detta fik har funnits sedan 1920-talet, det tycker jag är häftigt!

Ja det var lite alltmöjligt från idag.
Ha en fortsatt trevlig dag alla bloggläsare!
KRAMAR från lilla mej!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla goa du när du ska hålla tummar och tår för oss 2011. Vi hoppas det hjälper nu

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Hihi jag är lika nojjig kör jag på en mus elelr fågel med bilen blir jag helt förstörd. vad mysigt med en ridtur nu i dessa krispiga dagar ;o)
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna