torsdag 9 december 2010

Färdiga insynsskydd

Hej alla!
Ny dag, nya möjligheter! Blir det lite varmare under dagen tar jag nog en långpromenad med barnvagnen. Ska ju bort ikväll och fika och det vill jag ju göra med gott samvete. Kalorier in = kalorier ut! Hur som helst... nu har ett par insynsskydd blivit klara igen. Dessa har en kille beställt faktiskt. Vill inte nämna något namn då hans flickvän ska få dem i julklapp. Det var gulligt tycker jag!


Denna godhet står och glor på mig i köket. Tror jag måste smaka på den till Robinson ikväll. På söndag ska vi bjuda hem släkten på glöggkväll och lite tilltugg. Har ni kanske några tips på god glögg så lämna gärna en kommentar!


Såg nyss väderprognosen för idag, tror vi stannar inne ;)
Ha en bra dag!
Kramar

2 kommentarer:

  1. hej på dig.
    har aldrig besökt din blogg förut men den är jätte trevlig och ditt hem ser mysigt och ombonat ut.
    Exakt sådana insynsskydd har jag men dom har min kära far snickrat åt mig =)
    ha en fortsatt trevlig dag
    kram erica

    SvaraRadera
  2. Åh du är så duktig, de blir så fina!
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna