onsdag 13 juli 2011

Plantering av trivsam klimatis

Hej!
Trots blåst så har vi varit ute en hel del idag. Vi har bland annat planterat en fin Klimatis vid foten av ett Rönnbärsträd. 


Den heter Summer Snow och ska slingra sig upp i trädet med sina vita fina blommor. Antar det är därför den heter just Sommarens snö. Ska bli spännande att se om den tar sig.


Här upp ska den slingra sig. Jag tycker detta träd ser lite halvtråkigt ut så jag var tvungen att hitta på något. Nu väntar jag med spänning...


Imorgon är det dax för grillfest hemma hos oss, ska bli trevligt.
Ha en fortsatt fin kväll!
KRAMAR

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Det kommer bli jätte fint! Ett tips om du vill....är att plantera en växt som skuggar klematisen. Dom vill gärna stå lite skuggigt om "fötterna" så trivs dom bättre. Det funkar med det mesta, jag har planterat snygga gräs, lavendel eller stäppsalvia intill mina klematisar.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Vad kul att du vill lämna mig ett meddelande! Vill du skriva en rad men inte har ngn egen blogg, välj alternativen "namn" el "anonym" + "publicera". KRAM Anna